Huomannut itsestäni sellaisen asian ja erittäin voimakkaan sellaisen. Oon mä sitä ennenkin miettinyt ja tuntenut, mutta nyt mentiin äärilaidasta yli ja kauas...

 

Olin tuossa sairaalassa vajaan viikon jonkun mystisen sairauden takia, jota ei tiedetä vieläkään, mutta jota yritetään selvittää. Mun koko keho muuttui kipeäksi, jokainen nivel turposi ja pahimmillaan en kyennyt kävelemään.. söin opioideja kipuun ja jos luulin leikkauksen jälkeisen kivun olleen kovaa, niin huhhahheijjaa, tää oli sitten jo infernaalista... mutta jokatapauksessa tuon kivun ja tuskan lisäksi mun keho keräsi sairaan määrän nestettä,  reilusti yli 4 kiloa... YÖÖÖK. YÖÖÖK. YÖÖÖÖK. Olin ällöttävä... ja olen edelleen turvoksissa, en niin pahasti, mutta silti...

 

Ja kuinka tää liittyy lihomiseen on vain ne numerot siellä vaa'alla... olin 84,3 ennenkuin sairastuin.. ja siitä paino kipusi 88,9 kiloon.. 

 

Kotiin tultuani olen ravannut vaa'alla.. tänä aamuna vaaka sanoi 86,7, eilen vielä 87,6..  Tiedän, että ne on vain nesteitä pääosin.. mutta silti musta tuntuu kun olisin feilannut pahasti ja saanut läskiä takaisin.. 

 

Toisaalta tämä ON hyvä, että mulla on se kontrolli, mutta samalla huono, koska huomasin heti inteinhon määrän nousevan kamaliin lukemiin ja mulla se vaikuttaa syömiseen, menee ruokahalu... pakolla syön, että pysyn tolpillani ja voin syödä lääkkeeni ilman pahoinvointia... 

 

Mietin, onkohan muillakin tälläistä, vai onkohan tää vaan mun psyykkisten sairauksien ja syömishäiriön tekemiä juttusia.. 

 

Nyt olen toivottvasti matkalla alaspäin.. osallistuin tyttöjen haasteeseen, 5 kiloa elokuun alkuun alkuun..vai loppuun.. mutta kuitenkin, aloitin sen painosta 85,1 eli sitten pitäisi olla 80,1 kiloinen... hiukka epäilyttää....

 

Henkistä tää on... tiedän järjellä, että olen laihtunut jo aivan huikean määrän, enemmän kuin kukaan tais olettaa, mutta silti... olen aikalailla lähellä normaalipainon rajaa, ja tätä ihoa on tässä liikoja... mutta mutta.... 

 

Puolikas saavutus ei riitä, mä haluan kaiken.