Huuuuuih, heinäkuu yli puolen välin! mahtavaa! Odotan syksyä :)

 

Tasaisessa vaiheessa mennään, painonpudotusta sietäisi alkaa taas kiloklubin kanssa harrastamaan ja verikokeisiin suunnata.. odotan kovasti leikkaustani - odotan, että se päivämäärä asetetaan pian. 

 

Olen ihan lomatunnelmissa... ei oikein ajatus juokse...

 

Kiitos kaikille ihanaisille naisilleni muistamisesta ja onnitteluista - on maailman tärkein asia mulle tietää, että te kaikki seisotte mun kanssa ja rinnalla tän asian kanssa. Ja jaksatte loputtomiin mun jauhamista. Ilman teitä mua pelottas enemmän. Kun te luotatte, mäkin osaan luottaa siihen, että mäkin luotan. Suomeksi: teidän luottamisenne tukee mun itseluottamusta siinä, et teen oikein.

 

Minna: leikkaus on oikein hyvä vaihtoehto siinä vaiheessa, kun omat keinot ei riitä ja terveys on uhattuna. Mulla ei ole varsinaisia terveysongelmia vielä, mutten niitä haluakaan. Meidän suvussa on kaksi ihanaista naista leikattu ja heille se on osoittautunu todella hyväksi ja arvokkaaksi asiaksi. Molemmilla on kaikki mennyt jees, toinen jo tavoite painossaan, toinen heistä vielä matkalla. Leikkaus vaatii motivaatiota ja halua sitoutua siihen ja muutokseen, mutta uskon, että se kannattaa. Jospas mun projektista olisi turvaa sinulle päätösten kanssa painimisessa. 

 

Tänään alkaa siskon muuttotalkoon - oma ihana pieni siskoni saa oman ihanan ekan kotinsa.. ja niin läheltä mua, et vielä ihanampaa. Siskoni on ehdottomasti yksi tärkeimmistä ihmisistä mun elämässä. Luvassa Ikeaa, suomisoffaa, iskua, askoa, jyskiä..... so far, so good. 

 

Palaan taas pian.