Huh hah.. On jotenkin niin väsynyt ja kiireinen ja allapäin koko ajan, ettei jaksais mitään kun pakolliset.. Vaikka kuinka yrittää kiinnostua, niin ei.. Illat makaa sohvalla ja tuijottaa töllöä ja itkeskelee.. Ihme kausi taas menossa.. Plaaah.

Mutta toi painojuttu ei ole syypää kuitenkaan. Mä tiedän kyllä, että taukoja TULEE ja se on normaalia ja niin kuuluukin, ja hyvä niin, mutta tietysti mä aina mietin, että oonko tehnyt jotain väärin tai syönyt väärin.. tai jotain... Ja kun kaikki on niin uutta vielä, niin en oikeen tiedä itsekkään, miten tää kroppa toimii.. Hormonit varmasti vaikuttaa, ihan kuin ennenkin, ja nyt on se paksumpi aika kuusta menossa.. toiset kutsuu tätä myös nimellä PMS... Post Moderni Saatana. Tsiiiiissss..

Syömisiä:

Sanokoon kuka vaan mitä vaan niin olen taas kiloklubissa keikkumassa... Tuntuu vaan, etten pärjää ilman ja olen hukassa ilman sitä kontrollia.. Ja tietoa! Mun pitää tietää kuinka paljon saan mitäkin ja paljonko kaloreita.. ja vissiin ihan hyvä niin.. Mua kauhistuttaa, että pystyn syömään jo reilut 1000 ihan helpolla.. Ihan kamalaa! Toki siihen vaikuttaa mitä syö, pienessäkin määrässä voi olla jo aimo annos kaloreita... eilenkin söin danonen rahkan, jossa oli yli 200 kaloria.. ei ollut rasvattomia tarjolla, niin otin tavan.. ja muutenkin eilen söin juustoa, kun ei oikein mitään muuta proteiinia ollut lähettyvillä..no joo.. Pitäisinkö ruokapäikkyä näkyvillä täällä? Jos jota kuta kiinnostaa, niin voin..

Mutta nyt pitää valmistautua töihin menoon... jiihaa... Pah. Onneksi pian on viikonloppu taas.. Ja uskokaa, odotan kun kuuta nousevaa, että saan kirjeen koululta.. Tosin sen avaaminen on varmaan maailman kamalin teko.. ehkä joku muu joutuu tekeen sen.. Mies juuri lupautui.. hih.. 30.11 mennessä pitäisi kuulua jotain.. en millään pysty uskomaan, että mä pääsisin, toki toivon.. mutten silti usko.. ja uskon.. ja tiedän, että kamala pettymys iskee, jos en tule valituksi... Voi elämä...