..koska nukuin kunnon aamu-unoset vielä aamun aikaisen herätyksen jälkeen.. päätin, että oli mikä oli..huomenna saatan unohtaa, kun olen lähdössä reissuun..

Olihan tuota tulosta taas - onneksi. Jussi ei jäänyt lanteille. 

En rehellisesti muista, tai ehken edes tiedä , koska olen viimeksi painanut näin "vähän". Paino tämä aamuna 127,8. Huh heijjaa. Silmissä siintää vain 11 alkavat numerot...sinne siis..

Nyt pitää lähteä shoppamaan .. illalla voisi mennä lenkille, eilenkin oltiin tunnin kävelyllä, ja lämmittää vaikka saunan. Siivosin kämpän ja vaihdoin kaikki pyyhkeet ja lakanat sun muut..kelpaa illalla köllähtää puhtaaseen petiin.. 

 

EDIT: HERRANJUMALA.. mä olen pienentynyt suurimmiltani yli 55 kiloa. 55 kiloa.. se on pari lasta tai nainen..pieni mies.. apua. Kokonainen ihminen.. varmaan se mun toinen persoona on nyt selätetty.. mä en vaan usko tätä. Ihan sairas summa ja läskiä piisaa silti.. kääk. Tää on samaan aikaan innostavaa ja äärimmäisen NOLOA.