Hurjaa oli käydä vaa'alla... kaikki nutraillut kilot tulleet takaisin ja muutama extra.. megalomaaniset turvotukset ja hoh hoijjaa... lähtölaskenta uudesta numerosta..suoraan sanottuna nyt vituttaa. Ketään muuta voi syyttää kun itseään, mutta on minusta sangen epäreilua, että kun vaihdan vapaalle, niin muutamssa viikossa paino nousee. Hulluna. Enkä oikein tiedä miksi.. On syöty grilliruokia - muttei kohtuuttomia ja salaatteja myös.. suklaa tai muut makeat ei ole pahemmin maistuneet, en ole edes jäätelökulholla ollut kauhomassa... Ja vaikka kerralla syöty määrä on toisinaan ollutkin kohtuuttoman suuri, ei syönti kertoja ole ollut päivässä kun 2-3 - mikä jo sinällään huonon huono juttu. Ainoa mikä on todella poikennut normista lähiviikkoina on ollut suhteellisen runsas alkoholin käyttö - mun normaaliin verrattuna.. Yleensä se on sidukka kerran kuussa, nyt meni useempi päivittäin + kaikenlaiset viinat sun viinit.. Voi.........sanonko mä mitä!! Mutta ainakin olen taas palannut ruotuun ja oppinut taas, että pienikin sivuraiteille suistuminen on kohtuuttoman rangaistava teko.. Nestedieetille sietäsin - vaan ei. 

 

Hurjia tunnetilan muutoksia olen käynyt läpi tänään itseni takia - kokeilu ilman masislääkkeitä päättyi tänään...alkoi mennä raivoamiseski ja itkemiseski koko elämä - mietin, tulenko mä koskaan enää pärjäämään ilman masennuspillereitä... 5 vuotta jo popsittu ja loppua ei tunnu näkyvän.. aina sama shitti kohtaa vaan - uudestaan ja uudestaan.