Taas aamu... tuntuu, että aamut tulee ja menee koko ajan ja päivät vilisee silmissä. Tätäkö tää arki on, kun käy kokopäivä töissä? Huoh. Eilen illalla olin ihan koomassa, taisin vaan maata ja syödä koko illan, kuten ruokalista kertoo.. myöhään illalla lämmitin saunan ekaan kertaan moneen kuukauteen!!, laitoin kynttilät palamaan ja loikoilin lauteilla kynttilän valossa vissyä juoden.. hiljaisuudessa, yksin.. ihanaa. 

Se on melko varma syksyn merkki aina, kun mun tekee mieli saunoa. Toukokuussa se yleensä loppuu se halu ja palaa vasta syssyn tullen. Möksällä saunominen on toki eriasia, mutta himassa..

Kävin eilen muuten vaa'alla töistä tullessani: meinasin pyörtyä. Ja en todellakaan mistään positiivisesta syystä! Paino huiteli ihan omissa sfääreissään - 125,6!! Iltapainokaan ei ole ollut mulla yli 125 enää pariin viikkoon.. ihan kamalaa. Varmasti edellisen päivän syömiset vaikutti - suolaa aikalailla, koska tortillojen kasvishöysteessä on roimasti aina soijakastiketta.. ja sipsejäkin oli.. lisäksi olen ottanut uninappeja parina edellisenä iltana ja silti nukkunut huonosti.. ollut semisti enemmän jaloillani ja stressannut.. Turvotusta on, mutta silti. Olen shokissa. 

Stressistä tulikin mieleen, katsoin eilen suurinta pudottajaa ja siinä sen yhden naisen paino oli noussut 2,5kiloa. Bob sanoi, että stressi.. Mä niin yhdyn tuohon, että stressi jos mikä on pahaksi kaikille painoaan tarkkaileville. Muistan itse, miten loppukeväästä kamalassa stressissä tuntui, ettei painon kanssa pääse eteenpäin ollenkaan.. ja kaikilta aiemmilta yrityksiltä myös. Masennusvuosinani mä vaan lihoin ja lihoin - en kiellä, etteikö myös muut elämäntavat siihen vaikuttaneet, mutta kokonaisuudessaan.. ihan kamalaa.. Olen varmasti aiheesta joskus myös lukenut.. Pitäisi aina voida elää sellaista elämää, jossa kerkeää ja pystyy (ennenkaikkea pystyy!) nukkumaan tarpeeksi, on aikaa syödä terveellisesti, rauhassa.. ei ole työpaineita, opiskelupaineita.. rahahuolia.. Mitään..esteitä ja hidasteita.. Vaikka olisi se aika tylsää sitten pidemmän päälle :P

Mutta taas on mentävä..pitäisi olla töissä 45 minuutin päästä.. pikkasen on vielä vaiheessa tää aamu.. Mutta kyllä tää tästä. Tänään onkin piiiiiitkä päivä ja huomenna menen aikaseen aamuun joten.. tsemppiä mulle. 

EDIT.

Keskiviikon sapuskoja:

AP: kahvia kevytmölöllä ja makeutuksella, 1 hapankorppu becelillä ja juustolla

LO: 1/3 pakettia nuudeleita, 1 prk tunaa öljyssä, 1 rkl sulatejuustoa

VP: yksi vanilja kahvi (72 kaloria)

VP2: jämät lounaalta, 1 siivu ruikkaria juustolla ja kurkuilla

Kahvia ja dallaspulla ( iltapalaverissa)

PÄ: 1 broilerin file, vajaa desi riisiä ja pari rkl bearnaise kastiketta

JR/IP: 4 palaa juustokakku valkosuklaata..

Paino pysyy huippulukemissa ja turvotusta jokapaikassa. Olin illalla 8 aikaan himassa ja nyt menen nukkumaan, 22.50, että kerkeen aamu 7 töihin... Öitä.