Tuntui luonnottomalle käydä la aamuna vaa'assa ja tänään sitten menin, koska maanantai punnitus on ollut se MUN juttu nyt jo monta kuukautta - ja muut ajankohdat ei natsaa. 

Lauantailta vielä tipahtanut 400g, eli 46 viikon kokonaispudostus on 43,2 kiloa ja kokonaispudostus on jo 60,5 kiloa. Ältsiä!

Ja mikä on kaikkein hienoin juttu: mun BMI tipahtaa seuraavaksi 30+ puolelle. Ollen nyt tasan 40.0. Mulla ei ole juurikaan tietoa, koska viimeksi olisin ollut tälläisissä lukemissa.. vuonna 1997 painoin kesällä 117. Muistan, koska olin sairaalassa 2 viikkoa keuhkokuumeessa ja lääkäri oli sitä mieltä, että se on oikein sopiva aika keskustella mun painosta. Laihdutin siitä sitten ja syksyllä 1998 painoin n.100, aikalailla tarkalleen. Niihin lukemiin haluan takaisin ja pian. Viralliseen tulostavoitteeseeni on vielä(kin) pitkä matka: 27,5 kiloa. Ja jos siitä vielä alaspäin pyrkisin, pyrkisin suoraan siihen, että olisin kadottanut 100 kiloa. Musta se olis vaan aika magee luku.

Mutta who knows. 

Taas olisi maanantai ja uusi työviikko - mä en mitenkään jaksaisi, mutta ei voi mitään. Loppuviikosta kaksi lyhyempää päivää, jolloin pääsen ajoissa.. mies on perjantain vapaa - pitäisi ehkä sinne suunnitella jotain kivaa. 

Lauantaina olin tyttöjen kanssa baarissa karaokella kauhistuttamassa ihmisiä - nauroin itseni kipeäksi, kun eräs mies sanoi, ettei ole koskaan kuullut Suvi Teräsniskan En sun särkyä anna mä en yhtä kauniisti laulettuna kuin minä sen kiekaisin. Liekkö ollut promilleilla asiaa - hänen osaltaan.. ja munkin. Mutta mukavaa oli ja kotiuduin aamulla 11 aikaan.. ja ihana ystäväni tuli iltapäivästä kylään tuoden mukanaan itse tekemänsä juustokakun ja ruusuja.. juotiin teet mun vanhenemiselle, syötiin kakkua ja hihiteltiin.. Kumpa mä aina, aina jaksaisin muistaa, miten ihania ihmisiä mulla ON ympärilläni ja kuinka tärkeä mä niille olen ja ne mulle. Kumpa ne pimeet hetket pysyisi aina poissa ja antaisi olla mun rauhassa...

Mutta nyt, uuteen viikkoon...

Tässä vielä ihanan Taneni ottama kuva minusta juhlissa:

Birthday Girl.