Aika taas katoaa... äityliini oli kylässä ja aika meni hänen seurassaan.. käytiin teatterissa ja shoppailemassa.. eksyttiin hulluille päiville ja olen koko viikonlopun syönyt vaikka ja mitä.. juustoja..pusuja.. eilen en muistanut ees vaa'alla käydä, korjasin sen tänä aamuna.. eipä tuolla mitään suuria uutisia ollut.. 200g miinusta..hiphei.. ja hiilarit haisee...

Jotenkaan ei ole mitään asiaa.. päässä ei pyöri mitään kuin koulua ja siihen liittyvää paskaa.. taisin perjantaina aiheuttaa jonkinlaisen konfliktin meidän ryhmään, kun menin kysymään meidän tutorilta, jos voisin vaihtaa ryhmää, koska mun on tosi vaikee keskittyä meidän luokassa, joka on todella aktiivinen niin hyvässä kuin hieman negatiivisessakin mielessä.. Maikoilla menee aina hermot välillä, kun kamalaa sutinaa jokapuolella ja asiaan ei ole tullut parannusta vaikka siitä on eri opet ja jopa opiskelukaverit huomautelleet.. kysessä siis perjaatteessa MUN ongelma, koska mun keskittymiskyky on niin heikko, että kaikenlainen sutina häiritsee mua ja se, että opetus keskeytetään joskus muutamankin minuutin välein, kun maikka pyytää hiljaisuutta, jaksamista... sit katoo asia ja mulla hälämöly saa aikaan päänsäryn. Enivei, pyysin siirtoa ja mun tutor pyysi mua nimeämään ne, jotka höpisee.. eniten.. no en tiedä eniten, kun musta tuntuu eturivin oppilaana aina, et seläntakana on kamala kakofonia - jokapuolella. Mietin sitten, keiden olen n'hnyt/kuullut puhuvan ja annoin ne nimet.. musta todella epäreilu järjestely ja kirjoitinkin tutorille sen ja myös sen, että ongelma ei ole NÄMÄ henkilöt AINA vaan se on koko porukan ongelma.. no.. joutui sitten liuta ihmisiä jäämään keskustelemaan.. mä kävin sen jälkeen vielä keskustelemassa tutorini kanssa uudelleen ja sanoin, etten todellakaan halua leimata ketään vaan haluan vain ja ainoastaan ajaa omaa oppimistani takaa.. no, toki ihmiset oli suuttuneet puhuttelusta ja nyt siellä on aikakoinen hulabaloo menossa lie.. mua ahistaa koko ajatuskin.. no, otan mitä tulee ja se siitä.. jonkunlainen keskustelu siitä vissiin huomenna olis tarjolla, mutta jollain tasolla mua ei jaksa edes kiinnostaa.. mun mielestä tälläistä asiaa on turha jauhaa, että ketä häiritsee höpinä ja ketä ei...miksi se asia pitää selvittää tätä syvemmin, kun jo opettajat valittaa .. katsellaan.. oon vaan tosi uuppis välillä, ja minä en sano kelleen luokassa että ole hiljaa... en ole sellainen ihminen, en vain osaa sanoa niin. En halua valittajan mainetta, mutta etsin silti työrauhaa.. ja itseasiassa mulla on siinä toisessa ryhmässä enemmän kavereita ja omanlaisiani ihmisiä, kun meidän luokassa.. joita on toooodella vähän.. muutama persoona.. 

 

Valivalivali.. 

 

Hyvää alkanutta viikkoa!