Voi mua possua.. eilen katselin Sex and the city 2 leffan ja mussutin.. voi luoja.. ja kalorit oli sen mukaisia.. huoh huoh.. huomenna on vaaka päivä ja tuntuu sille, että läski vaan lisääntyy... yök!

Tänään otan Ennen kuvat - vanhat Ennen kuvat ovat joutuneet bittiavaruuteen hajonneen koneen mukana.. ja jälkeen kuvia onkin luvassa vasta 2012.. hah. Väliaikoja saatan laittaa.. Jos on mitään edistystä havaittavissa. Uskaltaako niitä täällä julkaista? 

 

Siskon kanssa juuri tilasin Baby Phat'ilta muutaman vaatteen, jotka ei mahdu vielä, mutta jos ensi kesänä...? Ensi vuonna, ensi kesänä, ensi elämässä.. elän ENSI aikaa - jännittävää ja arveluttavaa. Leikkaushan ei muuta minua mutta kroppaani - vaan kuka minä olen sen jälkeen? Koska nyt minä = hyvin läski ihminen. Mä en osaa eritellä itseäni kropastani. Kroppani on ollut piilopaikkani lähestulkoon koko elämäni, turvapaikkani ja suojamuurini. Ei ole tarvinnut miettiä muita syitä sille, jos joku ei pidä minusta kun että se johtuu läskeistäni. Pelottavaa ajatella, että joudun joskus vielä peilaamaan muiden ajatukset minusta itse Minuun sen sijaan että minun Läskeihini. 

Kukapa läskeistä tykkäisi? Niimpä niin. Helppo ajatella ettei kukaan, ketkään normaalit ihmiset. Läskit ystävät ovat noloja ja niiden kanssa ei mielellään mennä ulos ihmisten ilmoille. Baariin, ravintolaan...Leffaan.. Niiden kanssa piilotellaan kotona. Läskiä ei näytellä, sitä piilotellaan. Näin mä sen koen, nyt. Mut entäs sitten kun...jollen mä sittenkään vielä kelpaa, niin mikä mussa on vikana? Nyt kaikki on Läskin syytä. Onko sitten kaikki Minun syytä? Apua.