Vaakapäivä.. tällä menneellä viikolla tippuikin sitten 1,5 kiloa.. ei mene ihan tasaseen tää.. mutta olkoon miten on, kohan menee.

 

Maaginen satasen raja lähenee ja tavoitteseenkin on enää !!!! KÄÄÄK!!!!!! kymppi ja sata grammaa päälle matkaa. En olisi koskaan uskonut, että koskaan pääsisin näin lähelle. Pääsenkö SINNE SAAKKA jää nähtäväksi.... pelottaa, ahdistaa, jännittää, innostaa.. aikamoista tunteiden sekamelksaa. Ja kun pitäisi yrittää vielä nähdä itsensä ei enää niin lihavana.. vaan siinäpä hommaa...

 

Mun mielestä mä olen hyvinkin kamalan lihava. Vaikka tunnen ihmisiä, jotka on painoltaan ja indeksiltään mua isompia, niin miksi musta tuntuu silti, että olen heitä paaaljon isompi?? Onko mulla läskilasit päässä vai olenko oikeesti löysinen nahkoineni mursun ja valaan miksaus??

Noh, tässä mennään nyt ja näillä eväin.. katsotaan, mitä tapahtuu... 

 

Tsemppiä kaivataan, edelleen. Matka on pitkä ja kivikkoinen..vai hyvin pehmoinen näillä rasvasoluilla?? Jaa a.. mutta on kuitenkin MATKAA jäljellä. Nyt pitää liikkua - lähteä liikenteeseen.. menen, voi itkun itkun itku!!!!, metsästämään itselleni uusia farkkuja.. 48 alkaa tippua päältä ja lötköttävät rumasti...46 ei varmaan mahdu silti ja tulen varmaan kotiin kasan sukkiksia kanssa, koska ne venyy ja paukkuu, on mukavat ja sitä rataa.. plaaah. Voi läskit, kuinka te olette ihan kamalia. Menkää pois!