Jaa a.. keskiviikko takana ja alkaa pää kyselee, et milles se vaaka näyttäis.. ken tietää, kun vaakani lomailee joka viikko la-la välisen ajan..mut kun kaloreita tältä viikolta kattelee, niin ei hyvää lupaa.. syötättää ja väsyttää...

 

Onneksi on jo keskiviikko, enää 2päivää ja sit viikonloppu. Haluan nukkua, nukkua ja nukkua... 

 

Iltapala: pekonia ja raejuustoa. Olen ihastunut pekoniin - ennen en niin kamalasti siitä välittänyt, ihan jees se oli kerta vuodessa ruotsinlaivan seisovastapöydästä, mut nyt olen koukussa... Mutta mun kropalle sopii sata kertaa paremmin pekonikoukku kun paahtoleipäkoukku..tai mikätahansa muu hiilari hirviö.. Tänään tein kana-valkosipuliperuna vuokaa päivälliseksi ja mieli on matalalla kun ruohonjuuritaso... Ja pääkipee..ja väsynyt.. Koko kropassa ei liiku kun sormet ja silmät...

 

Onneksi ihan kohta tulee HK  Ja onneksi meidän perheessä ei ole BB koukkuja.. että osaan inhota kyseistä sarjaa.. mä en siis kertakaikkiaan tajua, mikä siinä viehättää... olen joskus yrittänyt päästä kiinni siihen vaan ei ei ei.. musta se on typerintä, mitä töllö ulostaa - heti Karpolla on asiaa jälkeen. Voi elämä.