Ja jos pitkästä aikaa jotain kuvia kesän varrelta.. vaikka vastahan tässä on 17 päivä menossa.. Jussi on viikon päästä jo mennyttä kalua.. aika menee tosi nopeasti.

Vastailin tuonne edelliseen tulleisiin kommentteihin sinne niiden alla.. Kiitos vain kaikille :)

Mutta joo.. Ollut jonkinsortin hulinaa taas lähiaikoina, eilen kävin Tallinnassa ja olipa sekin aikamoinen reissu.. Nyt on hartiat ja niska jumissa kaikesta kantamisesta ja jalat huutaa hoosiannaa ja ovat turvoksissa.. Upeaa mennä huomenna taas vaa'alle.. jos kuitenkin olis ees se pikkumiinus viikko tällä kertaa.. kun tuntuu menevän aika viikko-viikko tahdis nää plussat ja miinukset.. Kroppa kieltäytyy kertakaikkiaan toimimasta ja luovuttamasta läskiä,niin että sinne alle sataan pääsisin.. MURRR! Mutta torstaina sitten se viimeinen tuomio taas... voi että sentään.. mikä pettymys se onkaan taas, jos edelleen joudun siirtää tavoitetta eteenpäin.. 

Olen lähdös reissuun, Turkkiin taas...., elokuun 13. ja sinne haluisin olla sen 95 kiloa. Ei tässä ole kuin kaksi kuukautta aikaa, mutta sen ei pitäisi olla mahdotonta - paitsi että tällä hetkellä se toki on. Voi plaaah. 

Sitten taas tätä henkisenpuolen käsittelyä.. Olen siis lähdössä (tyhmyyttäni lie...) jussin viettoon isommalla porukalla yhdelle möksälle ja sinne on tulossa paljon ihmisiä, joita en ole koskaan tavannut, muutama jonka olen nähnyt kerran-pari ja yksi ainoa, jonka tunnen todella hyvin ja ollaan tosi läheisiä..mutta ne kaikki vieraat ihmiset. Pelkään sitä, mitä musta ajatellaan.. miten mut nähdään, hyväksytäänkö mua osaksi sitä jengiä vai jäänkö vain tän yhden ihmisen seuran varaan? Mitä ne ajattelee mun ulkonäöstä ja muodosta erityisesti? Ne kaikki muut naiset on tosi hoikkia ja kauniita. Mua on koko ikäni arvosteltu ja hyljeksitty kokoni takia - miksi se mihinkään olis muuttunut? Mitä jos mä en sovi ollankaan siihen porukkaan? Niillä on sisäpiiri juttunsa, sen tiedän, tottakai onkin, kun ne on tunteneet vuosia. Mitä jos olen ihan ulkopuolinen kaikintavoin? Teen asioita väärin? Puhun tyhmiä? Kuinka saatanassa mä selviin yli jussin jos fiilis on pohjamudissa heti alkuunsa? Mietin, miksi ihmeessä mä edes lupauduin koko reissuun. Peruakin voisin, mutta tiedän, että mun ystis tulis pettymään tosi pahasti.. Enkä halua tuottaa pettymystä. Ja varsinkaan, kun toinen on vannonut sitä, kuinka ne ihmiset on mukavia ja kivoja ja miten kaikki tulee menee hyvin. Mutta entäs jos ei???? Ja puhuin tästä mun psykan hoitsulle ja se antoi mulle "kotitehtäväksi" kohdata pelkoni ja MENNÄ. Mutta välillä tunnen niin jäätävää kauhua, että jämehtyn kauhusta paikoilleni ja alan kelaa niitä kaikkia huonoja kokemuksia päässäni, joita mulla on. Ristiriidassa päässä soi ne kaikki kerrat kun mua on sanottu kauniiksi ja niin vähän lihavaksi enää, et ei sitä erota enää juurikaan ja koska kannan kiloni hyvin, niin olen silti ihan hukassa.. Juuri ystäväni kanssa tätä asiaa facessa yritin järkeistää itselleni, mutta kuinka vaikeaa on ottaa palautetta edes parhaalta ystävältä vastaan??? Jotenkin sitä ei luota siihen(kään).. eikö ystävät aina tue toisiaan ja anna positiivista palautetta? Tosin, en mä ainakaan valehtele mun ystäville, et ne on jotain muuta kun ne on.. Hyvät puolet esiin, huonot hieman varjompaan... Voi että, miksi ihmisen pitää olla tälläinen???

En todellakaan vielä tiedä, kykenenkö mä sinne mökille menemään..se pitänee päättää keskiviikkona viimeistään.. voi ei ei ei. :( Jos vaan jäisinkin kohtisohvalle juomaan punkkua ja miettimään syntyjä syviä.. ja olisin kohtaamatta näitä kauhujani..vieläkään. Onko se optio olemassa, että kaikki menisikin hyvin? Ehkä, en tiedä. Rehellisesti.

Ystävä käski miettiä, kuinka pitkälle olen jo päässyt.. yli 80 kiloa. Onhan se paljon, en sitä kiellä. Mun yksi ystävä jonka kanssa mm. olin eilen sielä Tallinnassa, painaa pikkusen päälle 70 kiloa. Nainen on hoikka kuin pajunvitsa ja yli hänen painonsa olen kadottanut.. silleen todella käsittämätöntä - ja ehkä se vika onkin juuri siinä, etten käsitä tätä asiaa. Kuka tahansa muu, joka painaa tän saman kuin minä -pituusluokassaan varsinkin mun kanssa samaa sarjaa olevat- ovat mun silmissä paljon hoikempia ja paremman näköisiä. Jopa ne ihmiset jotka opainaa mua enemmän.. Onko mulla siis oikeasti läskilasit silmillä vai olenko oikeasti yhtä iso kun mille musta tuntuu?? Onko mussa mitään aitoa kaunista vai onko se vaan pelkkää lumetta muiden silmissä - vielä hirveämpää, jos kauneus on katsojan silmässä, niin olenko kenekään mielestä kaunis? 

Kuulostaa kamalan pinnalliselle tuo ^ kaikki, mutta ei se sitä ole. Se on mun yksi osa-alue: fyysinen habitus, jonka kanssa en ole sinut. Mä en arvostele ihmisiä sen perusteella mille he näyttävät, tai minkäkokoisia he ovat, muttei se tarkoita sitä, etteikö muut voisi. Ja tietysti, fakta on se, että kaikkia ei voi, eikä tarvitse miellyttää. En siis koskaan tule olemaan sellainen, joka miellyttäisi kaikkien silmää, olisin sitten kuinka laiha tai kaunis tai fiksu.. Voi jessus. Ei todellakaan riitä, että pääsee tästä hirveästä ylipainosta eroon, vaan pitäisi saada tää itsetuntokin jonnekin paremmalle puolelle.. On päiviä, jolloin se siellä on.... ja sitten on nää ihan hirveet epävarmuuden sudenkuopat, jonne tippuu säännöllisin väliajoin ja onnistuu tuhoamaan sen kaiken niis pudotuksissa..  Voi plaaah. Onko tää nyt sitä, kun kropan eteen on suurin mahdollinen työ tehty, niin pää alkaa tulee perässä???

Nyt ei jaksa enää jauhaa tuota kaikkea.. pitää miettiä hyviä asioita... Eilen oli todella huippua.. ja parin viikon päästä on Tuska festarit, jei! Odotan kovasti mm. Sabatonin keikkaa. Ja muutenkin, Ystävien seuraa heart Väkijoukot ahdistaa, mutta liekkö siitä taas selvii... jos vaikka olis hyvä päivä, niin ei ahdistas. Niitäkin päivii on, kun olen kuin fisu vedessä. Tiistaina oltiin Radio Aallon häppeningissä Kaisaniemes ja aivan loistopäivä, eikä tullut läskifiiliksiä ollenkaan.

Mutta; lupasin niitä kuviakin.. hirveen pitkä läpinä tästä taas tuli, jos niitäkin ämppään, vaan olkoon niin...



 ^maaliskuun lopun Stoccan reissulta

^Pääsiäinen mamman tykö

^Toukokuussa oltiin mein möksällä iskän ja siskontytön kanssa <3

^Nuuksiossa taiteilemassa

^Hämeenlinnassa EVO:n alueella harjun laella

^Tampereen Ompussa, lähdös syömään.. (ompas sumuinen kuva..)

^Tamperstis, edelleen menos syömään. Villisikaan, törkeen hyvää! O.O


^Porkkalanniemessä grillausreissulla

Että semmosii.. onhan noita kuvia aika monta :D Mut harvoin niitä laittelen.. :P