Marraskuukin lähenee loppuaan ja loppukuu mulla meneekin varmaan aika makuuasennossa ja lepuutellen.. FES leikkaus tehty, yksi yö kökötettiin sairaalassa vapisten nukutuksen jälkioireina ja kipuillen.. Onneksi tarjolla oli hyvät lääkkeet, muttei se sitä epämiellyttävää oloa poistanut..

Nyt olen ollut kotona pari päivää ja olo edelleen aika huono. Päätä särkee ja verta vuotaa jokusen verran, varsinkin sisäänpäin, mistä tulee oksetus olo.. mutta eiköhän se tästä.. ajan kanssa.. Töihin olen menossa vasta joulukuun 7 päivä, kerkee hyvin toipua ennen sitä.

Evansilta tilaamisesta: olen tilannut tän yhden ainoan kerran ja olen todella tyytyväinen tän perusteella. Tuotteet tuli nopeesti ja vastas kokoa, jota kuvittelinkin tilanneeni. Postarit oli 6 puntaa ja olisivat tuoneet ostokset kotiin saakka, jos olis joku ollut ovella ottamassa vastaan.. en epäröi hetkeäkään tilata toiste, jos mitään kiinnostavaa löydän.

Typyjen pikkujoulutkin oli..ja hauskaa oli, yllättäin.. Itse menin hieman...myöhemmin.. nukkumaan, kun muu seurueeni eli ts. aamu n.8 aikaan.. oli hyvää seuraa ja hyvät hyttijatkot - joskaan en tiedä keitä ne kaikki ihmiset oli, kun nimiltä, mutta mitäs siitä. Päivällä kävin hiukka ostoksilla ja kotona makasinkin koomassa illan..

Reissusta on pääasia kuvia, joissa olen kavereideni kanssa, enkä niitä julkaise..joten aika köyhä saldo on kuviin..

Illan asu

Meri on aina vain niin kaunis.

Tässä Evansin saappaat, Shopninkan mekko/tunika ja Evansin sukkikset. En kuljeskellut tuossa asussa, liian paljastava mun makuun..varsinkin nuo sukkikset.. tunikamekon alla musta hame tosin vielä.. mutta lähinnä yleisön pyynnöstä oli nuo saappaat mukana.. poseerausta..muhahahhaah.