Jumankekka että osaa olla kuuma.. ei todella ole enää hauskaa tämä.. Mä olen vasta 3 kertaa käynyt tänään suihkussa, ja jos oikeen huonosti menee, niin 4 kerta on edessä.. Lakanoita, pyyheitä ja yöpaitoja kuluu aivan tuhoton määrä ja samoin oikeastaan kaikkia muitakin vaatteita... Mä en kestä yhtään tahmaista oloa tai märkää, ehkä hielle haisevaa vaatetta.. koko kerrasto aina vaan alusta loppuun päälle.. Ainoa hyvä puoli tässä on, ettei tartte itse maksaa vesilaskuja.. Omanapaisesti näin - muuten tuollainen veden ylenmäärin tuhlaaminen on kamalaa. 

 

Huomenna olisin menossa tapaamaan kaveriani ja rouva soittaessaan ilmoitti, että olisi daim kakkua tarjolla.. No voi ****** sanon minä.. 1/8 osa kakkupala 220 kaloria  Anteeksi vain, mutta huuuiii. Tänään oltiin siskon kanssa kaupoilla ja asioilla ja käväistiin sit piknicissä lounaalla.. meinasin ensin ottaa kanapatongin, mut sit mietin, et siin on aika läjäys majoneesia, et jos paahtopaistipatongissa oliskin vähemmän.. No eipä ollut ei, kun kotona tarkistin.. Päivälliseksi siis tarjoilin itselleni lautasellisen vesimeloni-cantaloupe-ananas salaattia.. 

Tuntuu ihan omituiselle kun taas kun kiloklubia täyttelee, miten tuntuu helpolle syödä terveellisesti ja sopivasti. Mä en tajua, mitä mun aivoissa tapahtuu, jos en kirjaa ja laske koko ajan.. Tiedän yllättävän paljon ravitsemuksesta ja silti.. aivot menee jonkinlaiseen narikkatilaan ja syö kalorillisesti liikaa (ts. vääränlaisia sapuskoja...?).. Pöh. Tai ehkä se vaan sit on se, etten mieti sen kummemmin.. Kaloreita laskiessa sitä on tietoisempi valinnoistaan ja niiden vaikutuksesta loppupäivään.

Murinaa, marinaa...