30 kiloa ja 100g. Siinä mun puolen vuoden saavutus. Puolivuotta sitten olin ihan kissa pistoksissa, nyt koko leikkaus tuntuu jotenkin kaukaiselle.. efektit on nähtävissä, mutta silti. On opeteltavaa edelleen, mutta päivääkään ensimmäisten viikkojen jälkeen en ole katunut.

Vuodeksi toivoisin 50 kiloa pois, eli 20 kiloa matkaa siihen. Katsellaan. Hommia joutuu tekemään, mutta senhän mä jo tiesinkin.

En muista koska olisin viimeksi ollut näin.....hmm.. "laiha", "kevyt", "hoikka"... jotenkin noista mikään ei iske tähän olotilaan, painoindeksiin eikä ulkonäköön, mutta fiksuimmat lie käsittää käsitteen...

Jos lähtis liikenteeseen.. kiinnostus on nollan alapuolella, eilen tein masennustestin, jonkun sortin, en saanutkaan kuin 40 pistettä.. olikohan se, että 17 ja yli saattaa viitata johonkin.. No shit Sherlock?? 

Isä kysyi, onko lääkitys balanssi arseellaan? On se.

Mutta ainakin mä olen kevyempi, eikös laihuus ole onnen avain? Ai ei? No ei sitten.