No niin... saappaita ei, mutta kokeillaans näitä.. KLiNGEL tarjoaa...

  

 

Ja ellokselta parit tossut, kun kerkeen sinne saakka tilaamaan... katsellut olen sillä silmällä jo..

Tänään on ollut ihan muksa päivä.. käytiin parin tunnin lenkillä ja siivottiin kämppä..johan tätä pölyä olikin taas kertynyt! Mä vakavasti harkitsen uuden, paremman, tehokkaamaan imurin hankkimista. Varmaan mentävä jonnekin dyson linjalle, että saa kunnon imun ja hyvän suodatuksen.. ja noille pirun pölypusseille mä haluan sanoa heippa hei.. Mutta se jää nyt ilmaan riippumaan-dysonit maksaa maltaita.. se, mitä katselin niin 500€.. IMURIIN?? kääk.

Lomafiilistelyäkin on taas ilmassa: eilen ostin lennot! Lähdetään 24.5 iltapäivällä Istanbulia kohden, viivytään siellä 3 yötä ja jatketaan matkaa sitten matkaa etelää kohden lentäen meidän loma-asunnolle Alanyaan. Tai meidän ja meidän..äiti sen ihan itsekseen omistaa, mutta laajemmin se on meidän perheen. Todella kivaa päästä sinne pitkästä aikaa! Nyt kun se on valmiina..viimeksi kävin siellä 2006 ja silloin se oli viittä vaille valmis vasta..jos nyt sitten pääsis paremmin nauttimaan lomasta siellä. Ollaan viikko siellä ja viikosta suurimman osan makaan varmaan läskit oikoisenaan uima-altaan reunalla..tumma läski on kauniimpaa kuin valkoinen..hah. Vielä pitäs valita Istanbulin pään hotelli..kun ensin päättäisi mennäkö Euroopan vai Aasian puolelle ja mihin kaupungin osaan... ei mikään pikkunakki: se city on levinnyt kuin mun perse.

Huomenna menenkin töihin! Ihan omituista mennä monen kk jälkeen, mutta ihanaa. Meen vanhalle duunipaikalleni sijaistamaan.. katsotaan, jos pukkaa useemmankin keikan keväälle.. jos, niin kiva, jos ei, niin ei se mitään. Pääsen näkemään mun pupuset ja toivon totisesti, ettei he ole jo unohtaneet mua.. lapsilla on hyvä muisti, mutta lyhyt. Olen jo tsempannut itseäni siihen, etten ime hernepalkoa toisensa jälkeen nenuun, kun tiedän, etten ole lapsille enää se ykkösprioriteetti siellä.. Jos ne nimen vielä muistaa, siitä on hyvä alkaa. 

Huomenna on myös vaakapäivä.. voin jo melkein sanoa, että tulos on todella lähellä nollaa, jos ei suorastaan plussaa tai minimaali pudotusta. Viikon syömiset on olleet mitä on, kipeenä ja laiskana.. heti, kun kroppa saa hiilareita, se tekee lakon. On se vaan kumma juttu...

Nyt ripusteleen viimoiset pyykit ja kuivaamaan hiukset..kävin perjantaina ystävän kanssa kaffella ja sit kierreltiin kauppoja ja käväistiin kierrätyskeskuksessa.. Satuin siellä törmäämään Danielle Steelin romskuun, jota mulla ei vielä ollut.. Nyt siis on, ja sen pariin tahdon nuokkumaan.. Se on nite nite täältä blogista ja kaikille lukijoilleni ihanaa uutta alkavaa viikkoa!