Meinas iskee uskonpuute vaateostoksilla.. uskonpuute siihen, mitä kokoa käytän. Jestas. 

 

Olen todellakin tottunut kaivamaan ne isoimmat koot tangoilta ja ahtautumaan niihin jopa, ja toisinaan todennut sen mahdottomaksikin.. Nyt kaivelin astetta pienempiä, kunnes seuralaiseni totesi, että hukut noihin. 

 

Näen itseni todellakin paljon isompana kuin olen. 

Ostin parit uudet farkut, kokoa 46. Ja Yhden topin kokoa L, aika tiukka se on, varsinkin tissien kohdalta, mutta ei ritise ja veny äärimmilleen päälle vedettäessä enivei..kokeilin normiosastoilta kokoa xl ja päälle ne meni. MULLE??? Herranjeesus. Uudet rintsikat tarttui myös matkaan, pitäydyin 95D:ssä, nappi valinta. Ja kolmet sukkiksetkin ostin, tosin niissä otin reilusti kokoa 52/54, sukkisten PITÄÄ olla isot ja semmoiset, et niit ei tartte venytellä.. muuten mä vaan revin ne, jos on tyköistuvammat.. niitäkin on ja päälle pukeminen on aina yhtä tappelua.. 

Joku kiva paita olis ollut kiva, mut kaikki mitä sovitin, ei sit miellyttänyt.. aina joku vika jossain kohtaa.. :P Olen hankala asiakas. :D Mutta onhan tässä vielä aikaa ennen reissua.. Metsästän siis vaatetta Tukholman risteilylle, jonne menen siskoni ja parin muun tyypin kanssa loppukuusta.. Tai jo nuo farkut oli jo pakko ostos - vanhat vain kertakaikkiaan tippuu päältä. :( Mun lempparit :((( Ihan tyhmää.

 

Vaan nyt pitää mennä nukkumaan.. huomenna aion raivaa tätä huushollia imurin, mopin ja pölyrätin voimalla.. ja pyykkiäkin on taas kertynyt aika hitonmoinen kasa.. Mistä sitäkin aina tulee?? Kysyn vain. 

 

PS: täytynee ottaa musta uusia kuvia tässä ja julkaista tääläkin muutoskuvia.. mulla on siis matkanvarrelta otettuna kuvia.. nyt kun katson niitä, niin meinaan pyörtyä: noinko lihava olen joskus ollut???? HUH. Ja ehkä jotain vaatekuvia voisin ottaa.. mun uusista farkuista :D JOTKA ON KOKOA 46 :DDD Hihih. (nyt lopetan hehkuttamisen.. menee jo ihan överiksi, kyse on kuitenkin 46, ei 36... :P)