Pitkästä aikaa.. ollut sellaista ihme haipakkaa koko elämä, ettei ole kerennyt/jaksanut mitään kirjoitella.. ja tämä jatkuva sairastamiseni vetää kyllä muutenkin veltoksi. Eilen kävin taas lekurissa hakemassa kuurin ja lisää lääkkeitä, kun tauti vaan jatkuu ja jatkuu.. edellinen kuuri loppu viikko sitten.. Hoh.. Poskiontelontulehdukset ja keuhkoputkentulehdukset ovat nyt ihan jatkuvalla syötöllä läsnä - astmalääkitys päällä ja silti vaan pihisee.

Töissä yhden saikkuni aikana mitattiin kosteudet talosta - mittarit pomppas punaiselle alta aika yksikön. Epäilen, että liekkö siellä myös jonkinasteen homevauriot.. ja kun olen herkkä, niin oireilen.. Onneksi esimies tuli sen verran vastaan jo, että ymmärsi, ettei mun sairastaminen ole vain mun vika.. 

Mutta silti tää on tosi tylsää. 

Maanantaina en mennyt vaa'alle ollenkaan, koska nukuin vain muutaman tunnin, enkä jaksanut, kerennyt, viitsinyt.. kävin sitten vasta tänään ja pikkuisen on alaspäin tultu taas.. aika huisia, että 110 lähenee.. ja siitä sitten 100 kohti... huihuuii.. Joulukuun reissuun haluan olla alle 110, onneksi tuonne on hyvin vielä matkaa :) 10 viikkoa. :) 

Vaateostoksilla jouduin taas käymään tässä taannoin: 48 farkut oli passelit. Ei kaikissa malleissa, mutta se ei sinällään ole yllätys. Talvikamppeet on pakko hankkia - hukun housuihini aivan kirjaimellisesti.. ja takkeihini. Yksi takki, joka viime talvena oli tiukka on nyt tooodella löysä - ei onneksi ihan liian iso vielä, mutta leikkö kevät talvella on jo..

Siskoni soitti tänään ja kertoi katselleensa vanhoja kuvia.. vuodelta 2008 vissiin ja sanoi, ettei tunnistaisi mua niistä, jollei tietäisi sen olevan minä.. Muutos ilmeisesti näkyy :)

Nyt valmistautumaan.. kipeydestäni huolimatta olen menossa tyttöjen iltaa viettämään ystäväni luokse.. sama se on, missä mä makailen..sen sohvalla vai omallani..