Ekana hyvät uutiset: posti toi Yoursit - tilasin ne kai perjantaina ja nyt tuli jo! Tosi nopeeta tällä erää.. Sukkikset ei oo mennyt viel kokeiluun, mutta farkut oli passelit - eivät jää heti isoiksi, jopa lahkeet oli sopivat :)) Ja huppari oli tosi kiva... :) Mutta hirveesti niis on noita väriaineita, kun mulle jäi hupparin kokeilun jälkeen suuhun se maku! Varmaan pestävä pariinkin kertaan ennenkuin pystyy päälläään pitää.. :P Mulla on herkkä iho. :P

Huonompia on sitten se, etten edelleenkään ole työkuosissa.. saikkua jatkettiin aina vikaan päivään saakka ja lääkeannostusta kohotetaan - taas. Ja sain jotain inhoja neuroja taas kokeiluun, jos niillä tuo unihomma korjaantuisi, kun tuntuu, että kaikki on jollain tapaa epäsopivia.. noissa on sivuoireissa lista ykkösenä ruokahalun voimakas lisääntyminen ja painonnousu.. Onneksi lekuri sanoi, ettei sit niitä oteta käyttöön, jos näin on.. kun mulla tätä painoa jo on ennestäänkin ihan liikaa, enkä halua yhtään lisää vain päinvastoin pois päin.. Ja kävin tänään terkkarissakin jonottamassa tän pitkittyneen flunssan takia.. 9 aamulla mulle sanottiin et 12 jälkeen alkaa päivystys mun omalla lääkärillä - jäätkö odottaa? En jäänyt. Sain sitten huomiselle ajan aamuksi.. jos saisi jotain jeesiä tähän oloon.. huoh hoh..

No nyt kun olen saikulla.. niin ajattelin et voisin yrittää käydä päivisin lenkillä.. mulla on tossa ihan liki joki, jonka varrella menee kävelyteitä.. kun kiertää yhden lenkin siinä, se on 5 kilsaa.. Sopiva matka 45-60 minuutin kävelyksi. Jos saisin liikuntakärpäsen puraisun samalla.. kesä tulee, olisi aika muuttua aktiivisemmaksi...

Mutta nyt meen muihin puuhiin.. yritän tosi kovasti kuvailla vaatteita päälläni ihan lähiaikoina.. :) Tiedä kiinnostaako ketään, mutta omaksi ilokseni - ehkä joskus niistä kuvista voi tulla muutoskuvien osia.. jos tästä vaikka vielä laihtuisi lisää :))