Tahtojen taistelua, voi taistelu sentään! Sen lisäksi, että olen upottanut käteni tänään (ja eilen..) sipsipussiin, minua kutsuvat jääkaapissa olevat suklaakeksit..joita eilen verotin jo.. mikäs siinä, että syön..kalorit ei kiipeile ja näin ollen niiden ei sietäisi vaikuttaa painon putoamiseen, mutta silti keskustelen itseni kanssa siitä, että kohtuus on kaukana siitä, jos joka päivä alkaa namittelemaan. Voi mä pyydän, kaikki aurinkokuntien jumalattaret, että älkööt rangaisko mua nyt, kun mä vasta opettelen ja yritän.. Huoh.

 

Kamala sade alkoi juuri - juoksin parvekkeelle noutamaan pyykit sisälle. Ihanaa! Sade on ihana! 

 

Lisää ruokapuheita.. Tein mielettömän mielenkiintoisen salaatin, joka ei oikeastaan ollut kai salaatti.. Vai mikä nimetään salaatiksi? No joka tapauksessa laitoin amerikansalaattia ja tomaattia runsain mitoin kulhoon, päälle 20g kevyt majoneesia ja valkosipulia ja curryä. Paistoin broileria jotka maustoin myös curryllä ja valkosipulilla ja viimeiseksi kuutioin ruisleipää, jonka nopeasti ruskistin, rapsautin, pannulla kananpaisto jämissä ja sekoitin kaiken keskenään ja namia oli.. 

 

Täytyykin lähteä parvekkeelle ihailemaan sadetta - jo on sitä odotettukin!