-Kiitos kaikille kävijöille taas! Ihanaa, että täällä on leikattujakin, mahtavaa! -

 

 Huhhah mikä päivä.. viime yönä nukuin huonosti, näin ihmeellisiä unia ja heräilin miettimään kaikenlaisia kauhukuvia... aamun ja alkuiltapäivän olinkin sit ihan koomassa ja puoli nukuin sohvalla.. loppupäivä mennytkin siivotessa.. suursiivottu koko kämppä - saapi sitten puhtaassa kodissa toipua.. 

Huomenna viimeinen päivä tässä olomuodossa, näillä sisuskaluilla. Tuntuu, että ystäväni, perheeni ja mieheni on enemmän innoissaan ja jännityksissään kun minä. Mä koen olevani itseasiassa aika hämmentynyt nyt.. mietin, että tulenko katumaan, miksi tulen jos tulen.. meneekö kaikki hyvin? Mitä jos mulle jääkin jokin pysyvä vamma? Entäs jos leikkaus ei onnistukkaan jostain syystä - ilmenisi, ettei mulle voida sitä tehdä..? Miten kamalan näköiseksi mun kroppa muuttuu? Millaisia vaikutuksia tällä kaikella on mun persoonallisuuteen? Mitä jos kaikki ennen hyvälle maistunut onkin tästälähtien kamalaa? Entäs jos mulle ei enää sovikaan sellaiset jutut joista tykkään? Voiko maha revetä, jos juo liikaa tai syö? Pystynkö enää juomaan koskaan esim. viiniä? 

 

..tuossa vasta osa...

 

2 aamua.. yksi päivä..