Mun on tosi vaikea edelleen nähdä itsessäni se MUUTOS vaikka tiedän, että on se olemassa.. Näitä on pyydetty ja kannustettu mua laittamaan näitä.. Nyt tuon edelisen todella raskaan tekstin päälle lisää siis järkytyksiä kanssa katsojille ja lukijoille... Vanhemmasta uudempaan.. lihavammasta laih...vähemmän lihavaan. cheeky Kaikkein paksuimmiltani mulle ei ole kuvia, ne meni hajonneen koneen myötä - hyvä niin? Mutta tuossa ensimmäisessä kuvassa olen "vain" n.8 kiloa kevyempi, eli kuvitelkaa vain yksi leuka lisää, niin saatte koko totuuden cool

 
Toukokuussa 2010, n. 175 kiloa.

 
Lokakuussa 2010, päivää ennen leikkuuta n.165 kiloa.

 
Tammikuussa 2011, n.143 kiloa

 
Syyskuussa 2011, 119 kiloa

 
Huhtikuu 2012, n.103 kiloa

Että semmoisia KUVOTUKSIA. Hyh karmee noita ensimmäisiä oksetuksia.. vaikea hyväksyä, että olen ollut tuommoinen muodoton möhköfantti.. kun nyttenkään en ole sinut itseni kanssa ja epäilen ihmisten näkevän minussa vain sen saman läskin kuin itse näen.. Sopeutumista.. Tiedän, ja näenkin toki, että onhan muutosta tullut.. mutta olen silti, edelleen yli satakiloinen "keijukainen" ja LIHAVA. Sanan jokaisessa merkityksessä.