Ja ens viikolla alkaa TOUKOKUU?? Mitä mitä mitä??? Ihan järkkyy, kuinka aika taas katoaa..

 

Onneksi tänään alkaa pakollinen saa istua kotona perse homeessa tauko, olen ihan sika uupunut.. yöunet on olleet 5-6 tuntia ja hommeleita on tehty niin, että ei mitään järkeä....toki vieläkin on yksi vaiheessa ja deadline tänään.... eh.. iltahommia siis.. ja viikonloppuna tulisi lukea tenttiin ensi viikolle.. mutta.. kai tää tästä.. 

Univaje ja kiire on turvottanut mut ihan..sormukset ei mee sormiin ja silmäpussit on kokoa xxxxl. Ei ole pelkoa, että olisin tällä viikolla grammaakaan laihtunut.. hoh hoh..

 

Vitsi, että kerkesin jo pari aamu kyyneltäkin tirauttaa.. katselin yhden vanhan miesystävän valokuvia.. ja hänen vauvaansa.. joskus meilläkin oli suunnitelmamme.. siihen ihmiseen mulle on jäänyt loppuiän kaipuu, sellainen, että miettii mitäs jos me oltaiskin...hassua, koska en koskaan kuitenkaan ollut ihan über rakastunut häneen.. Pikemminkin sellaista yhteenkuuluvuutta jota en ees osaa selittää.. Mutta hän on toisessa maassa kaukana, minä täällä, molemmilla omat hanit, eikä siinä mitään.. joskus vain.. kaipa se on ihan ok :D Mun äijä on ainakin tottunut mun milloin minkäkinlaiseen kaipaukseen :) 

 

Ja kouluun..argh!