Johan on markkinat...TAAS sunnuntai. Ja TAAS töihin huomenna. Ja TAAS yksi päivä vähemmän leikkaukseen.

Ihan hyvä päivä tosin  Käyty oikein ihanalla reilun tunnin (87 minuuttia..öö..1h 27min..) lenkillä.. 40 minuuttia puolijuoksua hiki valuen ja sydän hakaten - kas kun en saanut sydäriä.. ja sit loppu metsässä poluilla kä'vellen..mäkiä ja laskuja matkan varrella usea. Meillä onneksi nuo mielettämän hyvät lenkkipolut menee tossa ihan muutaman sadan metrin päässä.

Ens viikolle onkin sitten salilla käyntiä tiedossa.. mä ehkä kuolen..  Ja vika viikko normi ruoilla kokonaan, mikäli kaikki labrat ovat valmiit ja leikkauspäivä varmistuu olevaksi 4.10. Ja sitten 3 viikkoa jakautuu osa nutrailulle ja täysnutrailulle..suhde lie 50/50.. Iik.

 

Tupakoinnista..eilen..en muista..olisiko mennyt 2 ja tänään olen räyhytellyt jo yhden - aion toisen tuossa saunan jälkeen naatisekella.. Kohta sekin on valmis..ihanaa.

Tämän viikon olen herkkulakossa, en mitään hyvää saa suuhuni tunkea.. (Toim.Huom. Laihdutus viikko on su-pe välinen aika,) 

Olen tänään kiusannut kahta sukulaistani jotka on jo leikelty aiemmin, toinen 4 vuotta sitten ja toinen viime marraskuussa.. Kyselin, kuinka on painoa mennyt ja mitä kaikkea voin olettaa edestäni löytävän.. Kipu tilanteet ainakin ahistaa kovasti. Kuoleman pelko? Ei. Mä kuolen joko siihen leikkaukseen tai sit läskeihini.. jos en siis jää auton alle, pala hengiltä, tule ammutuksi tms. tms. Mitä kaikkea sitä nyt voikaan sattua!

Joo.. Et näin. Aika laimea olo, maanantai masennus iskee jo..mokomakin...