Odotellessa noutajaa kirjaan pari kivaa asiaa ylös. Olen siis lähdössä sinne landelle ja reissussa on uikkari ja hyvä mieli (ja paksu kirja..)..

 

Eilen.. näin pikkusiskoa, joka nukkuu vieläkin sohvallani. 

Käytiin Arnoldsilla donitseille - ja mä en jaksanut syödä sitä kokonaan. Tai olisin jaksanut, mut ei tehnyt mieli enää ja sisko söi loput. Musta tollaiset kokemukset on hienoja. Versus entinen elämä...

Käytiin aleissa. Ostin KOON 50 FARKUT!! Minä??!! Oikeesti??!! En muista, koska olisin mahtunut noin pieniin housuihin.. Pieni heittomerkeissä.. mutta siis joo.. odotan kokoajan sitä kokoa 46/48, jotta pääsen "lehmäosastoista" eroon - pääosin. 

Ostin uusia nassunhoitojuttuja ja Hairstylen shamppoon ja hoitoaineen - olin järkyttynyt siitä, että ne toimi oikeesti mun hankaliin hiuksiin. 

Suunniteltiin mun 30-vee juhlia. (Osittain masentavaa...)

Oli kaikinpuolin mukava päivä ja loikkasin vaa'alle huvikseni ja numerot oli 125 alkuiset.. Katotaan, mitä mökkeily tuo tullessaan, mutta jos hyvin menee (ja hormonihelvettos ei turvota ihan megalomaanisiaan taas..) niin ens viikolla, kun palajan, on vaa'assa edelleen 125 alku..tai kenties 124.. se olis suoranainen ihme!

Nyt pakkaamaan eväät - olen taas aamukahvia juonut tunnin, enkä kerkee enää syödä (tai pikemminkin jaksa...) ja sitten voin levittää arseeni autoon ja lähteä. 

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!!