..levittyineinä pitkin pituuttaan ja hoh hoijjaa.. ja levenee vaan. Tiedän, että tää valittaminen on ihan tyhjän kanssa ja SE ei mitään auta, mutta mulla on nyt vaan niin vaikee saada tätä hommaa käytiin. En mitenkään saa tätä ruokarytmiä kohdilleen.. liian pitkät tauot teki eilen.. ja tänään.. sen, etten ole järkevä.. tänään se alkoi jo töissä, kun en syönyt tarpeeksi usein, niin iltavuorossa iltapäivällä puol viideltä sorruin fanipaloihin (ei ollut vaihtoehtoja kun ne tai kiviksi muumioidut suklaa rakeet..) joten meni sitten niitä 4 puolessa tunnissa... kotona tein virheen, etten tehnyt muuta kun join kahvia ja sitten liikenteeseen ja takas tullessa olinkin taas ihan nälkäkuoleman kielissä.. ja olen napsinut suklaata.. juustareita.. söin sitä wokkia, joka onneksi nyt loppui, ja juustoa.. ja siinäpä niitä kaloreita tulla tupsahti melkein 750 ylimääräistä päivän mittaan.. 

Olen jotenkin ihan neuvoton. Huoh. Huomenna olin suunnitellut uimista.. mutta kun kaksi päivää on paahtanut sekä töissä (ja varsinkin siellä...) ja kotona, niin tuntuu, että haluaisin vain maata yhden illan.. Olen jo ihan pahantuulinenkin ja univelka alkaa painamaan pahasti..

Opettelua, opettelua... Taas opettelua. 

Jos JOTAIN hyvää, niin maanantain lenkki, ja se, että kalorivajeita on kuitenkin joka päivälle. Ja jos pystyn olemaan loppuviikon nätisti, alle 1800 päivässä, olen ihan niissä saldoissa kun suositellaankin.. 

Nyt nukkumaan. Vuoro vaihtuu, rytmi muuttuu hieman taas.. hoh hoh. 

 

Pampula: kiitos  Voikun kerettäs näkee PIAN, mulle tekis NIIIN hyvää jutella sun kanssa ja antaa sun hakata mulle patongilla järkeä päähän... ja luoda uskoa.. mä uskon, ja luulen, ja pelkään, olevani poikkeava ja vääränlainen ja vaikka sun mitä...