Kolmas päivä tätä alkaa olla takana... eilen oli paha päivä, tänään mennyt sen suhteen paremmin. Ostin proteiini juomaa, jotta saan proteiinia enemmän. Ja makuihin vaihtoja.. nyt jo tökkii koostumus ja maku.. siis nestemäinen ja samat maut..vaikka yritänkin vaihdella.. plaah. Mä olen niin huono näissä, kun makuaisti on herkkä.. turtuu nopeaan ja tulee vastenmielisyys syödä..sit alkaa tökkiin kun väkisin ja pahimmassa tapauksessa oksennan.  Olen hankala. Mutta eteenpäin sano mummo lumessa..ei tätä kauaa enää ole.. ja ompahan sit viimeinen ns. pakko kuuri pusseilla, tän jälkeen kaikki kerrat on puhtaasti vapaaehtoisia.. Nytkin on.. mut .. tuntuu, et mun on tehtävä tää. 

Loppuviikon olen saikulla - keuhkoja parantelen ja lääkkeitä vetelen...

Tupakka tiedoite: 4 päivää ilman. Ja rööki on alkanut haista todella vastenmieliselle! 

 

Terveystalosta soittivat tänään - kirje saapunee huomenna! Saan tarkan ajan ja ohjeet ja kohta se itse leikauskin jo on. Upeaa!