Pienet ne on murheet mullakin, mutta silti valitan... inhoon sitä, että liikunta nostatattaa painoa!! Olen kilon painavampi kuin maanantai aamuna... Tiedän, että se on läskin ärsytys nesteturvotusta, mutta olen aika riippuvainen vaa'an lukemista ja ne on ne, mitkä mulle merkitsee...vaikka eilenkin iloittelin mittanauhan kanssa, kun omaa vaatetkokoani metsästin..ja vertailin tammikuun alussa otettuihin (sitä ennen ei olekaan mittoja, koska ne on mulle mun mielestä aika turhia...) ja olihan tuolla jonkinsortin muutosta...hassua... selittää sen, miksi vaatteet ei istu enää niin hyvin ja miksi ne näyttää kun olis säkkiä niskassa..

Jos ilkeisin (ja osaisin....) niin laittaisin tänne muutoskuvia..niitäkin on vasta kahdet kertyneet samoilla vaatteilla, kun leikkausta - kuvissa mulla on ihan eri vaatteet... täytyykin katsella kuinka se onnistuisi.. itse en osaa sanoa kamalan paljoa juuta enkä jaata niihin.. mun mielestä aika samanlaisia ovat.. mutta katsellaan.. jos joku muu osaisi sanoa jotain....