Heräsin tänä aamuna matkakuumeeseen ja tajusin, että kahden viikon päästä tulisi mun olla jossain ihan muualla jo.. Mun matkakuume käsittää tässsä tapauksessa vaateahdinkoa. Hauskaa... en todella tiedä mitä pukisin päälleni siellä.. on kuuma, hiostava.. pitäisi omistaa kengät jotka ei hierrä, kierrä, purista, lousku.. onnistuu, mutta kun edellisiin lisää hyvännäköiset ei onnistu. Ei mun kaapista. Voi............... mä en mitenkään pysty, halua, jaksa mennä kenkäostoksille.. kuinka paha tyylivirhe on lenkkarit ja mekko? Hups. Voinko lisätä tyylittömyyttäni mieheni 45 urheilusukilla?? 

No katsellaan.. mutta REHELLISYYDEN nimissä se on alettava miettimään mitä otan mukaan ja mitä pitää hankkia, ettei tule paniikki.. koska edeltävä viikonloppu ja arkipäivä ennen reissuun lähtöä on täysin täyteen buukattua, jolloin ei kerkee miettiä mitä ja mistä vaan täytyy olla valmiudessa huiskasta kaikki laukkuun..

Joskus 2000+ kun matkustin Tunisiaan joulua viettämään olin lähtöpäivänä töissä kello 14 saakka ja laukut pakkaamatta kotona. Lento lähti 19.20. Silloinkaan ei tullut KIIRE mutta se, mitä laukusta perillä ollessa löytyi ja kuinka paljon siellä oli ihan hyödyttömiä tarvikkeita ja vaatteita onkin toinen juttu... 

Kiireestä tulikin mieleen, että mun täytyy lähteä. Skippasin aamun tentin, kun en kerta saanut luettua tyydyttävää määrää ja jätän sen syksylle.. Siltä kurssilta molemmista aiemmista kokeista olen saanut 4,5, niin en halua huonompaa, ettei kokonaisarvosana laske.. mutta nyt juosten.. Mulla oli kamalasti asiaa, mutta jatkan kun pääsen koulusta.. avaudun läskistä. Se on pyörinyt mun silmissä ja mielessä jo jonkun aikaa.. 

 

BRB.