Puol faijan synttärit, jos se eläisi.. mutta ei... muutenkin hiukka mieli maassa, olen saikulla aivan kamalassa flunssassa.. kurkku on tosi kipee ja päätä särkee ja olen nukkunut lähemmäs kaksi päivää putkeen...Varmaan myös viime aikoina ylikierroksilla lentely kostautuu nyt..Muuttokin saatiin alta pois - vaan oli siinä hommaakin. Apua.

Eilen olin niin väsynyt, etten muistanut mennä edes vaa'alle, oli pakko mennä aamuvuoroon töihin siksi aikaa, että saatiin lisää henkilökuntaa paikalla, ja eipä todellakaan käynyt siinä kohtaa mielessäkään...

Tänään sitten kävi ja olen nyt sitten virallisesti alle 120 kiloinen. Komealla 200g vajeella, mutta silti..119,8 seisoi vaa'assa.

Sunnuntaina olin LILE-tapaamisessa ja sanottava on, että vertaistuki on vailla vertaansa.. Huomasin, kuinka moni ajattelee samoja juttuja kuin itsekin.. ja muillakin on samanlaisia ylä-alamäkiä.. ja voi, kuinka kaikki naiset olivat hoikistuneet ja edelleen vain kaunistuneet!! Loppuvuodesta neämmä varmaan taas - hauskaa nähdä, kuinka ihmiset muuttuvat...

Mutta nyt takas petiin... jos löytäisin jotain katseltavaa tai jos vaikka jaksaisi lukea... Huomiselle on varattu iltalääkäri, en vain usko olevani kunnossa vielä torstaina..jollei sitten jokin ihme parantuminen tule ja pelasta...