Mulla on harvinaisen tyhjä pää tänään.. olen TAAS nukkunut vain muutaman tunnin.. Uniongelmat eivät ole enää satunnainen riesa vaan joka öinen kiusa.. Ahdistavaa.

Kävin tänään Terveystalossa tapaamassa leikkaustiimin psykiatrista sairaanhoitaja-psykoterapeuttia ja tunnin anti oli antoisa. Tein kaksi erilaista testiä: toinen masennus ja toinen jokin syömishäiriö kysely. Testeissä ei paljastunut mitään, mitä en olisi jo tiennyt. Ei syömishäiriö ongelmaa, ainakaan niin laajaa, jotta se estäisi mun leikkaukseen pääsyn ja masennus nostelee päätään. Johtuen univajeesta.. Suositteli, jollei ala menemään nyt kotikeinoin, että menen lekurille hakemaan lisää uninappeja (oma varasta on tyhjenemään päin) ja pyytäisin hieman lepolomaa. Jep - olishan se hienoa, mutta mulla on tulossa muutenkin niin pitkä saikku, se 4 viikkoa ainakin ja en voi tietää, missä kuosissa mun pää sen jälkeen on.. Muutokset on isoja, lääkkeiden imeytyminen voi muuttua (voiko??) ja syksy on silloin jo sata astetta pidemmällä... toisalta kaikki tämä jännitys, ahdistus ja pelot olisi sitten ohi tätä ennen aikaa koskien..mutta jos mä alan nyt loikkimaan saikulla, saan varmaan kenkää..mun esimiehet eivät ole kaikkein..hmm..no ymmärtäväisimmästä päästä...Ja mun oma olo on syyllinen jo ajatuksesta. Kai tässä menee vielä 3 viikkoa vaikka päällänsä seisos..ja sit samalla: jaksanko mä tätä univajetta ja itkemistä, kun pitäs samalla keskittyä täysillä painonpudotukseen ja liikuntaan, jotta leikkaus menisi hyvin ja toipuminen ja.. mun pää parkaa..liikaa kaikkea...ahistaaaa...

Oikeasti: MYYDÄÄN VAJAAÄLYINEN PÄÄ! 

 

Tänään jäin suosiolla kotiin töistä - mutta koska en halunnut sanoa rehellisesti, että olen uupumuksen partaalla, vetosin sappikipuihin/kohtaukseen. Sappea nyt koskee hiljalleen tuon tuosta.. isoa kipukohtausta ei ole tullut hetkeen - peukut ylös ja korkealle, jottei tulisikaan.

 

Sain tänään myöhemmin viestin Tarjalta s.postilla...

Minna V soitti tänään ja kertoi, että terapeutiltasi on tulossa ensi viikon aikana lausunto leikkausta koskien.  Sitten kun kaikki palapelin osat ovat kasassa eli lausunnot ja labrat, lähetän sinulle leikkausajan ja siihen liittyvän infon sekä laskun.  Kokonaissumma on 12500 eur (ohitusleikkaus + sappi) ja toimin laskun suhteen siten kuin ilmoitat.  Joka tapauksessa alustava varaus leikkaukseen 4.10 on edelleen voimassa.

 

IIK! Tiedän, että samana päivänä on tulossa leikkauseen muitakin, erääseen heistä olen saanut kosketuksen jo netin kautta - huimaa ja ehdottomasti hyvä tietää, että "en ole yksin"..