Epäreilua!! Musta on niin äärimmäisen epäreilua, että se ei riitä yhdelle naisihmiselle elämää pilaavaksi tekijäksi, että on plus kokoa vaatteissa, ja sille asialle vielä VOI tehdä jotain.. Mutta että pitää olla PLUS SIZE myös kengissä perkele.

Mulla ei ole siro 37, ei 38, ei edes 39 tai 40.. 41 ainakin, jopa 42 tai jos oikein huonosti menee niin 43! Ja mä olen NAINEN. Mua inhottaa ja harkitsen vakavasti jonkinlaisiin toimenpiteisiin ryhtymistä. Eikö jossain tehdäkin jalanpienennyksiä? Tai jos hankkisin lumiauran ja vahingossa hurauttaisin varpaani pois??

Ei kertakaikkiaan ole mahdollista löytää kauniita kenkiä, joissa olisi vielä jotain naisellisuuta jäljellä. Saatika, että niitä saisi suomesta.. Olen etsinyt saappaita. Miksi jenkit on meitä edellä tässäkin - koko eurooppaa siis?? Ei kaikilla naisilla vain ole pieni jalka ja siro pohje! Mutta tilaa jenkkilästä ja maksa jo tilauskustannuksia reilu 60 dollaria.. no ei kiitos...olen raivostumis pisteessä ja mies ei voi käsittää, miksi tää on mulle niin iso diili!

Eilen sanoin sille, että nainen tarvitsee keskimäärin 7 paria kenkiä kerrallaan: pitää olla housujen kanssa sopivat, eri mallisten housujen..hameiden, mekkojen, säänmukaiset, eri värisiä.. se ei mene sen jakeluun. Sanoi mulle, että kun hän on kuluttunat 7 paria kenkiä on itse tyyliin haudassa jo.. Mun ääni tais nousta viidellä desipelillä, kun sanoin, että sen kyllä huomaa. 

Mulla on kaksi vaihtoehtoa: joko alan kulkemaan aina verkkareissa ja lenkkareissa tai unohdan koko homman. 

En omista verkkareita, mutta niitä myydään xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl kokoon saakka. Ostaisinko perinteiset vai hieman tuunatut.. niissähän sitä valinnanvaraa on.

Että pitääkin asua täällä takapajulassa.....................................................................................................................................