Viikko sitten tähän aikaan mua alettiiin kärrätä saliin - HUI. Onneksi se on jo takanapäin ja nyt pääsen eteenpäin elämässä. Viikossa on paino tippunut 3,5 kiloa, olen nyt 162,2 kiloinen. Jo paljon kevyempi kilomäärältäni kun pituuteni on..hahha.

Kylki on edelleen ihan megalomaanisen kipeä, soitin kirurgille, joka sanoi, et se on OK. Mikälie hematooma siellä onkaan ja kudosnesteet kertyy sinne, kun mustelma päällepäin alkaa hajoamaan ja ..no, sain aika kattavan selityksen. Ja tosiaan käskyn mennä Hb otattaan, jos mun huimauskohtaukset ja väsymys olis siitä, että Hb on laskussa.

Normi viitearvot naisille on 117-155g/l. Mulla oli 114 viimeksi, eli snadisti alle.. 

Tahtoisin myös tietää oman verenpaineeni. Taas.

Röökittä olen ollut 3 viikkoa ja päivän. En ole ajatellut edes koko asiaa hetkeen, kun tänään. Enkä tiedi miksi tänäänkään.

Ruokailuihin olen saanut aikalailla lisättyä kaiken.. hidasta ja maltillista ja pienen pieniä annoksia, mutta empäs ole ainakaan enään vauvanruokakuurilla. Eilen tein ns. pitsaa/lämppäriä (ruisleipä, ketsuppi, tonnikala, juusto ja uuniin..) ja tänään ajattelin kokeilla kanaa.. Tekisi ihan simona mieli GRILLATTUA kanaa, sitä kokonaisen myytävää.. mistä saa kuoria nahan, poistaa luut ja mussuttaa kanaa.. se on niin hyvää. Kamalasti tekisi mieli myös perunamuusia ja lihapullia.. ja siskolleni, joka sattumoisin edustaa pellehermanni ravintolaa ts. on siellä töissä, soitin ja sanoin, että haluan kalahampurilaisen. Meinas pikkusisko tulla luuria pitkin, että mitähäääähhhh, sähän VIHAAN hampurilaisia. Niin teen, mut silti haluan nyt sellaisen. Kamalaa. 

 

Ja vesi, mun rakas janojuomani ja ainut kunnon juomani, ei mene alas. Maistuu kertakaikkisen rautatabletille ja verelle.. olen jo kolmatta aamua kokeillut, että meniskö, mut ei. Pakko lurautella joukkoon 0'lightia... Mihin sitä vielä törmääkään... ennen vihaamiani tekisi mieli ja ennen rakastamiani vihaan.. Jaa a...