Masentavia uutisia. Kävin eilen yöllä juuri ennen unille menoa vaa'alla ja totesin olevani hyvin painavassa tilassa. Heti alkoi masentamaan. Joo o.. olen toki syönyt enemmän la-ti ajalla, mutten sentään elänyt NOIN huonosti.. siis ihan oikeesti hei, MITÄ JÄRKEÄ on laihduttaa 3 viikkoa ja saada kaikki takaisin muutamassa päivässä..?? En yleensä harrasta (enää) noita väliloikkia, nyt muistan taas miksi ja kadun koko hommaa.. nyt tuntuu sille, että jaaa, elänpä pellossa, kun kerta olen jonkinsortin läskikertymä enivei.. masentavaa. Minä en halua lauantaina vaa'alle. Minä en halua enää ikinä vaa'alle.. 

 

Yritän etsiskellä syytä tähän äkilliseen painon nousuun, vaan empä keksi montaa.. tavan hormoninousu varmasti jo tapahtunut muista merkeistä päätellen. Mulla siis hyvin selkeästi havaittava ovis ja sen jälkeen kroppa turpoaa jonkun verran ja muutenkin muuttuu hankalaksi elää sen kanssa sulassa sovussa.. sille on nimityskin: PMS..tosin mun mielestä se voisi olla pikemminkin KVH (kaksi viikkoa helvetissä). 

Toinen voi olla nää unoset, jotka pomppii kuin mielipuolet heinämiehet pellossa.. en taas saanut nukuttua, joskus reilusti kahen jälkeen alkoi silmät painua kiinni..vain rävähtääkseen auki pari tuntia myöhemmin ja kieltäytyivät menemästä kiinni enää. Saatanan rasittavaa! Nyt on sellainen tahma olo, että hoh hoh.. silmät on sumeet ja turvonneet, päätä särkee ja ärsyttää aivan kaikki..nälkä ja paleleekin.. 

 

Kolmas syy..? Öh.. liikunta? Vaikea uskoa.

Neljäs: olen kertakaikkinen possu, jonka läskit heräävät eloon uinuttuaan kuin mikäkin Eyjafjallajoekull .. Useiden aikojen hiljaisuus, kytemistä pinnan alla ja nyt finaali: kunnon ihonalainen purkaus ja pamaus, kaikki suoraan vaa'alle..

 

Ihan sama. Mulla olis tänään elämä elettävänä..vihdoin, taas.. töitä..arkea..huoh huoh. En jaksa.