=Minä.

Vaaka kertoi +500g painonnoususta... miten sitä olenkaan TAAS jumissa tietyissä painolukemissa.. hoh hoh hoijjaa. Tiesin tän jo etukäteen, että näin tulee käymään.. joskus kaukaisina vuosina olin todella pitkään näissä kilolukemissa.. ja olen jumittanut kaikissa pitkäaikaisemmissa lukemissa koko projektin ajan... mutta kyllä tästä selvitään... olen elänyt aika hunningolla.. nukkunut huonosti.. ja olen kipeenä hieman.. Lauantai aamuna heräsin ilman ääntä.. :P Nyt se tuntuu taas olevan kulkemaan päin, mutta yskä on aivan saatanallinen.. suosiolla taas astmalääkkeitä kiskon.. en todella kaipaa mitään pitkää, sitkeetä tulehduskierrettä.. argh!

Mutta siis näin.. plussaa, oma vika suurimmaksi syyksi ja oviskin turvottaa taas.. kunhan vapusta selviin, niin jos sitten yrittäisi tosissaan, eikä vain antaisi olla ja kiinnittäisi oikeasti huomioo siihen syömiseen.. Laihtua ei voi, jos ei syö. Ja laihtua ei voi, jos syö väärin. 

Yoursin vaatteet, asiasta toiseen, tulee keskiviikkona..  aika kauan kesti mun mielestä... toivotaan nyt sit ees, et ne olis sopivia.. muuten menee arselleen sekin. 

Nyt maksaa laskut, laittautuu kauppakuntoon.. kauppaan ja jos sit kahtelis, mikä olo touhuilujen jälkeen, että kannattaako tässä alkaa väsää pastasalaattia ja pakkaa vilttejä ja viinaa, et lähteekö sitä puistopiknikille vaiko eikö... sellaista olisi kavereiden kesken wapuksi tarjolla.. No, ainakin aurinko paistaa :) Jos pukeutuu pilkkihaalariin, kai sitä tarkenee...???

HYVÄÄ WAPPUA KAIKILLE heart