Huhhhhuh..mikä viikko! Olen kirjaimellisesti aivan loppu ja uupunut ja en millään jaksaisi edes hengittää..Mutta pakko kai se on, jos mielii pysyä hengissä... 

Tunnustan, että odotan omalla tavallani leikkausta jo siksi, että pääsen saikulle..ei saisi noin ajatella, vaan olen niin loppu ja töissä on über rankkaa..Olen siis töissä lasten parissa, ja tänä vuonna meillä on iso ryhmä ja monta hankalahkoa lasta.. kaksi aikuista ei vain ole riittävästi 30 lapsen tarpeisiin. Päivät menee juosten paikasta toiseen ja koko ajan hosumalla hullun lailla.. Tiedän, että se helpottaa ajan kanssa, kun kaikki alkaa menemään omalla painollaan ja oikeassa järjestyksessä, mutta silti... olen muutenkin niin täysi työnantajaani ja koko työtä - haluan opiskelemaan ja päästä taas askeleen eteenpäin haluamallani.."uralla"...

Leikkaus on siis edelleen suunnitteilla 4.10 - tänään sain mailia paikan s.hoitajalta taas, jossa luki, että kunhan labrat on kaikki koostettu, niin voin ilmoittaa sen sinne ja sitten virallinen leikkauspäätös tulee. Huisin jännää! Ensi viikolla koostan labroja ja muuta infoa ja eikun eteenpäin :)

Nyt on onneksi viikonloppu - yritän tsempata itseäni, jotta saisin itseni salille.. olen ollut niin laiska sen suhteen, että hävettää, Kesällä en edes vilkaissut sinnepäin - oli aivan liian kuuma. Mutta nyt olisi syytä.. saisin hieman lihasta treenattua ennen - uskon että se helpottaisi paranemisessa leikkauksen jälkeen. Arvio saikustani on 4 vkoa - kaksi viikkoa menee kuulemma ainakin jo siihen, että opettelee sen syömisen ja ne ruoat jotka sopii itselle.. Hassua sinällään miettiä, että miksi siinä menee 2 viikkoa oppia syömään oikein? Jotenkin ylpistellen omasta ravitsemustietoudestani ja tiedostani leikkauksen ajan ja jälkeisen elämän ruokavaliosta haluaisin sanoa, että pyh pah, siinä mene kun ne ekat päivät, kun ei vielä saa syödä kun nesteitä ja hissukseen soseita.. että sitten kaikki menee rutiinilla..vaan ehkäpä ei kuitenkaan. Toivon, että oma makuaisti sen verran muuttuu, että alan inhoamaan makeita ja rasvaisia juttuja (lue suklaa). Kaiken muun mä vielä handlaan, mut suklaa on mun pahe ja pahe ja vielä kerran pahe...

 

Nyt mentävä laittamaan ruokaa - ei ole taas kerennyt koko päivänä syödä kun päärynän, 2 kiiwiä ja 3 siivua ruikkaria juustoilla.. huoh.