Vuosi lähenee loppuaan..viikon päästä on joulu ja kohta jo uusi vuosi ja kohta me jo muutetaan... Olen varannut jo auton ja laatikot.. sanonut tän asunnon irti ja suunnitellut minne ja koska menisin ostoksille... Hmm.. Nyt kun makaan järkyssä flunssassa kotona, niin on vielä ylimääräistä aikaa käytettävissä.. Ja kiukuttelen myös ylimääräisellä ajallani... keuhkoissa tää taas on ja muutenkin harmittaa,kun viime hetket muksujen kanssa ja sit mä sairastan.. Pläääh. Ensi viikolla 3 päivää töitä ja sit pitkä loma...

 

Mies on väittänyt mulle tässä, että olen hoikemman oloinen, vaikka maanantaina kävinkin vaa'alla ja tulos oli huimat 300g miikkaa.. menin sit miehen mieliksi uudelleen tänään ja HUPS.. paino on painunut hyvän matkaa alle 150! Järkytys. Uskon, että nyt kun se on alitettu, paino tippuu taas herkemmin... ja ehkä tää proteiinin ja rasvan lisääminen ruokavalioon on auttanut.. Olen ihan villinä juustoon... Uniekaasin 4 viikkoa kypsytetty juusto on mun suurin herkku.. Hollanti rulaa, tässäkin...

 

Muutoin kana, jugujuoma ja maustettu rahka-kreikkalainen jugu on mun pääruokia.. Hapankorppuja menee ja niiden kanssa snellun kevyt metukkaa.. kinkku ei mene alas ollenkaan, kalkkuna on ihan ok. Jäätelö ei sovi edelleenkään mitenkään - heti tulee kamalan paha olo.. Tuoreet hevit ei kanssa oikein iske vieläkään.. niistä tulee röyhtäilyä ja muutenkin ilmaa mahaan ja suolistoon.. mikä on todellinen sääli, mutta olkoon näin.. ehkä joskus...ja onneksi kypsinä sopivat paremmin. Pasta ei sovi - tur vottaa ja saa aikaan huonon olon.. riisi ja peruna menee hyvin... 

 

Kysymyksiä oli kommenteissa... kun vaan muistaisin enää, että mitä.. painoa ainakin..siihen olikin jo vastaus.. asumisonnitteluista kiitos... Pampulalle: mä en päässyt flunssan takia tapaamiseen, mutta tammikuussa tekisi mieli mennä... harmi, ettet pääse!! Meidän pitää tavata joskus sit ihan kaksin tai tehdä oma peini ryhmä tapaminen.. Mulle vertaistuki on ainakin ollut aika ylivoimainen tuki tässä asiassa...Jasu: en ole vielä vaatteita vaihdellut.. muuton yhteydessä laitan kaapin niiltä osin uusiksi.. Ja Sari: kylppärissä on yksi seinä, jonka väri ärsyttää mua ja keittiössä tasoissa olisi paranneltavaa, eli muuttaa voi..katsotaan, kun on joskus rahaa ja aikaa.. ja seiniä voisi maalailla kanssa jossain kohtaa hieman... olkkariin haluaisin suklaanruskean tehosteseinän ja makkariin jonkun tumman/punaisen.. ehkä mieluiten tumman... pikkuhommia.. pääasia, että noin pääsääntöisesti kaikki on jees..lattiat on isoin tekijä - ja ne on kohdillaan. 

 

Mitäs muuta... pää tyhjä, tai pikemmiknkin täys räkää, niin, etten tiedä mitä sanoa... sisko tulee kohta joulukortti puuhiin... ne jäi TAAS näin myöhäseen, mutta eikai siinä mitään... sama se on, millä merkeillä ne maailmalle lähtee..pääasia, että lähtee...