Vaakapäivä loikkasi huomiselle. 2,5 tunnin yöunien jälkeen mun on ihan turha katsella lukemia, kun tiedän, että metsässä mennään.. mutta aamu se on huomennakin.. viikon päästä onkin 9 kuukautispäivä - niin se aika rientää...hoh hoh..

 

En siis todellakaan saanut nukuttua yöllä ja nyt on kamala hedari tulossa.. inhoan tätä päivää jo valmiiksi, mutta koitan keskittyä positiivisiin asioihin.. vaikka aamukahviin.. ja hiljalleen pienevään himalajan vuoristoon ts.pyykkivuoreen kylppärin lattialla..

Mietin viime yönä taas aivan liikaa kaikkea.. ja suunnittelin päässäni mitä kaikkea haluan ennen ensi kesää kokea.. kamala matkakuume on - haluan sinne ja tänne ja jotain on tehtävä asialle..

Mietin myös eroja minussa ja miehessäni.. eilen oli todella koomista, että minun laitettuani pyyhkeet pyykkiin, enkä ollut vielä ehtinyt uusia laittaa, kävi mies suihkussa ja seilaili sitten pitkin asuntoa alasti jälkeenpäin kaappeja kaivelen.. Ollaan 6 kk asuttu tässä kodissa eikä mies tiedä, missä pyyhkeitä säilytetään.. Hups. Ei ole tietoa varmasti lakanoistakaan.. Onneksi sentään siivouskaapin tietää ja imurin.. Toinen ero on se, että mieheni tuntuu kuvittelevan, että kaikki pikkuhommelit hoituvat kotona ihan itsekseen.. mm. mainoslehtiset menee olkkarin pöydältä lehtikassiin..astiat siirtyy kuivauskaapista kaappeihin...pyykit menee narulta itsestään kaappeihin..keittiön tasot pyyhkiytyy itsestään.vessa pesee itse itsensä lattiasta kattoon ja pöntöstä lavuaariin...laskut maksaa itse itsensä.. Teen kai hieman liikaa miehen puolesta? Tossa vain muutama asia mainitakseni.. Minä taas puolestani... odotan, että kukat hoidetaan kaikilla tavoin ilman, että mun pitää laittaa tikkua ristiin.. oletan, että mies kantaa roskapussit uloa ja kauppakassit sisään..oletan, että mies hoitaa kaiken, mistä huomautan: joku on rikki/outo/löystynyt/kiristynyt/jumissa jne. tähän sisältyy myös lamppujen vaihto, akvaario hoituu ilman mun kädenkosketusta sis. ruokinnan..muutamia mainitakseni... Joko me ollaan todella tasapainossa tai sitten pahasti epäbalanssissa.. mene ja tiedä, mutta joskus mä mietin, että omituista on tää meidän elo...

Menenkin tästä vaihtamaan lakanat, jotka mieheni mielestä varmaan vaihtaa itse itsensä..samoin kuin pyyhkeetkin..  Voi miten mä omaa ukkoani rakastankaan