400g painavampi.

 

Mä siis lihon koko ajan ja en keksi syytä. Mä aion lopettaa syömisen kokonaan, juon vaan jotain kamalan makuisia proteiini juomia, olkoon sitten näin.

 

Mulle numerot vaa'assa merkitsee paljon enemmän, kuin se, miltä mä näytän. Ja en näytä hyvälle, mutta vaakakin on yksi paska.

Mä en voi kokoea tätä kuin niin, että mun leikkauksen hyödyt on käytetty jo, mä olen sukuuni tullut, en pysty laihtumaan, sama kun kuolis pois samantien, jos tälläisenä täytyy elää.

Ja moraalisaarnat ja muut lässytykset pitäkää itsellänne: mä valitan ja tunnen just niinkuin tunnen, ja sanon sen just niin kaunistelematta kuin se mun päässä on. Mä olen impulsiivinen, enkä katsele kokonaiskuvia, elän tässä ja nyt tai tulevassa. Mua íhan aidon oikeasti ahdistaa ja masentaa: ei tän taikakalu pitänyt olla tän leikkauksen, enkä ole sellaista illuusiota elätellyt missään vaiheessa, mutta joku meni pieleen tässäkin...