Syyskuu...kynttilöiden polttelun aloitus kuu... ihanaa.. Mä olen syyskuu fani ja lokakuukin on mun kuu.. siitä sitten huhtikuulle onkin silkkaa kärsimystä... Mutta nyt nautitaan tästä.

Huomenna menen hakemaan sadeasuni postista, läysin vihdoin mieleiseni Ellokselta ja tilasin ainakin sovitettavaksi. Kun en edelleenkään tiedä, mikä on oikea kokoni.. katsellaan.. Ja kumpparit pitää ostaa. Töissä on paljon muksempaa ulkoilla, kun on oikeet varusteet eikä tarviii varoa ja stressata sotkuja..

Töissä on ollut oikein ihanaa.. lapset on 99.9% ihania ja työkaverit oikein jees - kakista ei voi tykätä yhtä paljon, mutta suurin osa on oikein ihania.. viihdyn ja nautin työstäni. Tänään eräs vanhempi tuli sanomaan mulle, kuinka toisista näkee, miten he oikeesti nauttivat lasten kanssa olosta ja välittävät.. Kiitos siitä. Mä tiedän itsekin, että olen aina satasella mukana muksujen kanssa - vähempi ei vain riitä..

Ja silti mä epäilen omaa äitiys kykyäni. Tyypillistä. Minua.

Jotenkin tuntuu hassulle, että nyt olen siellä painoissa, missä voisin jotenkin kuvitella ehkä..raskautuvani.. mielellään vielä kymppi-kaksi pois toki, mutta jos..niin ei se maailmaa enää kaataisi. Henkisesti. Fysiikka vois olla edelleen turhan kovilla. Onneksi tuolla asialla ei ole mitään kiirettä, eikä se ole suunnitelmissakaan.. ja jos vaikka olisikin, niin sitten olisi. Juuri noin epämääräisen määräinen mä olen.

Tällä viikolla en ole ollut kiloklubilainen.. en halua tehdä siitä itselleni elämäntapaa taas ja takertua siihen turvaan - toisaalta ahdistavaan tietoon - mitä sieltä saa..haluan osata syödä oikein ilman kontrollointia ja jatkuvaa kyttäämistä, joka ahdistaa pidemmän päälle. Varsinkin, kun mä olen aivan tosi määrätietoinen tossa.. Kaikki punnitaan.. ja hoh hoh..

Itseni mielestä tää viikko on mennyt ihan jees.. keskiviikkona oltiin miehen kanssa leffassa ja ostettiin mulle ja miehelle combot ja 670g karkkia (se, miten se tuli NIIIN paljon on silkka runsauden pula siellä valittavissa.. pari noita, pari noita ja pari noita.. ja noitakin vielä.. ja lopputulos oli hirveeee säkki!!).. Mun combo oli keskikoko, josta jäi suurin osa juomatta ja syömättä.. miehellä sama satsi, mut eri naksut (ei diggaa poppiksia yhtään ja mä taas rakastan niitä..) ja se veteli omansa kokonaisuudessaan - ja suurimman osan karkeista mitä syötiin. Loput meni tänään ja eilen..  Mutta jos noita herkutteluja ei lasketa, niin ihan jees viikko.. Kaksi lämmintä ruokaa joka päivä, runsaasti rahkaa, juustoa ja proteiinipitoisia välipaloja. Viikon lempisafkat on olleet enkkulainen aamupala (mulla nakkia, munaa ja papuja tomaattisoossissa) ja muna-lohi ruikkarit.. nam nam.

Painosta ei mitään hajua, elän toivossa, että olisin pienentynyt, mutta sen näkee maanantaina.... kohan pysyisin täällä 30+ puolella - siitä ajatuksena jo saan paljon paljon voimaa ja toivoa siihen, että joskus olen siellä, minne haluan.

Huomenna keskustaan kavereita tapaamaan ja muutamalle.. sunnuntaina miehen kanssa laatuaikaa ja lenkkeilyä... hyvää ruokaa ja halittelua.. vois vaikka saunaan mennä....

Nyt nukkumaan, olen ollut tosi uuppis koko viikon - flunssaa yrittänyt tunkea kovasti, nyt tuntuu, ettei se pääsisikään päälle riehumaan, mutta vannomatta paras.. Otankin vielä yhden ylimääräisen D-vitamiinin tälle päivälle... olen nyt koko viikon syönyt 50 annoksella, normisti 25. Mitä yksikköä ne onkaan.. en osaa sitä täältä koneelta kaivaa  

Pusi pusi ja kiitos kaikille onnittelijoille huisisti! Olette iso osa tätä juttua ja sitä, että tää tuntuu kivalle ja välillä kamalalle.. ja niin edelleeen..