Ei ihan kuin strömsössä mennyt tää mun viikko.. ja vaakakin sanoi plus 300g, kiitti heiii.. Mutta sama se.. pääsiäisen syömiset olleet yhtä hiilaria ja lenkkeilyt keränneet nesteet kroppaan.. eilen käveltiin melkein 2,5 tuntia, toissapäivänäkin ihan reippaasti.. la aamuna vaaka sanoi alempia lukuja tosin, että menee ihan tursojen piikkii koko homma.. ensi maanataina 30 viikkoa hommasta aikaa ja tulos toivottavasti 33 kiloa :D Katsellaan.. Hiilarit tuhottu ja paluu proteiineille alkanut.. 

Pääsiäinen on mennyt kouluhommissa ja ulkoillen.. kotona siivoillen ja puuhastellen..illalla treffaan systeriä, mennään leffaan, huomenna töihin ja keskiviikkona kouluun.. yritän lukea ahkerasti tenttiin... muutoin helpottaa selkeesti koulunsaralla: suurimmat työt palautettu, yksi iso ryhmähomma vielä edessä ja pari pienempää raporttia, mutta se siitä! Ja tenttejäkin enää vain 4 jäljellä! Kuukauden päästä seikkailen jo Istanbulissa... ihanaaa...

Eilen sain muistutuksen siitä, että olen laihtunut vissiin.. viime keväänä mulla oli yhdet ulkoiluhousut, ihanat, kevyet ja vaaleat.. jotka ei menneet kunnolla päälle.. eivät siis jousta senttiäkään.. eilen ajattelin, että NYT pukeudun niihin.. ja pukeuduinkin..tuloksena oli, että ne tippui päältä. Eikä auta vyöt eikä muut, kun ne lapattaa reisistäkin kun mitkäkin pussihousut.... eli siis..  voi hitto. Mulla lie kaapissa sitten useammatkin housut, jotka ui mun päällä.. ärsyttävää, koska se tietää vain sitä, että se on ostoksia taas tehtävä ja mä vihaaaan sitä puuhaa!

 

Nyt jatkamaan tenttiin lukua.. plaaah.