Loppuviikkossa ollaan taas ja olostakin sen huomaa. Olen todella väsynyt ja ärsyttää, kun ei jaksa kun pakolliset.. Käydä töissä ja sitten lusmuta kotona sohvan nurkassa ja koittaa olla nukahtamatta liian aikaseen...eilen olin valmis petiin 18.30.. eikä siihen aikaan voi vielä nukkumaan mennä. Plaah. Edelleen etsin itselleni sopivaa rytmiä..luulen.. en tiedä. 

Kiloklubia olen nyt täytellyt, miinus lauantai ja sunnuntai.. kalorit on olleet matalammalla ja korkeemmalla.. tän viikon huippu oli pikksen yli 2000, mutta se oli murun syndepäivä ja vähän juhlistettiin sitä.. 

Suosituksena mulle on 1921 kaloria.. eilen meni sitten 1400.. pääasiassa olen kuitenkin tarkkaillut vain proteiinejä ja annoskokoja.. ja rasvan määrää. Kaikki silleen ihan jees.. 

Välivaa'alla en ole rampannut - enkä mene. Paino heittelee ihan sinne tänne unien ja ruokien ja suolan määrän mukaan.. 

Vielä huominen työpäivä ja illalla suuntaan kaverini kanssa meillä saunomisen ja aloittelujen jälkeen keskustaan ja Taiteiden yöhön..