Huono-olo ja pahaolo ja yökköolo ovat tämänhetkisiä parhaita kavereitani.. En tiedä mikä mulla on, mutta vatsa on sekaisin ja koko ajan etoo. Tallinnan tuliaisia?

 

Paranoidi minä löysin myös seuraavat vaihtoehdot ololleni: leukemia, maksasyöpä, raskaus, ruokamyrkytys, suolistosairaus/syöpä, nestehukka, lääkkeet....

 

Ja lääkärin numero oli???

 

Mä olen äärimmäisen herkkänahkainen kuulostelemaan omaa oloani ja kun suvussani lähestulkoon kaikki ovat kuolleet isän puolella syöpään, niin sitä aina ekana pelkään ja ahdistelen.  Mun siskolla on joku todella mystinen maksasairaus ja sen tarttis saada uusi elin kokonaan..setä kuoli maksaankin levinneeseen syöpään viime keväänä..

On muuten eka lauantai aikoihin, kun mulla ei ole mitään roskaruoaksi lueteltavaa ruokana...huono-olo kaupassa käski ottamaan pinaattikeittoa.. mies tyypilliseen lauantai tapaansa tekee ranskalaisia, ja se hajukin etoo..